پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

زندی: کرونا باعث خداحافظی ام شد|با این شرایط ۷۰ درصد بسکتبال کرونا می‌گیرند

  • کد خبر: ۳۸۸۲۱
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
زندی: کرونا باعث خداحافظی ام شد|با این شرایط ۷۰ درصد بسکتبال کرونا می‌گیرند
ایمان زندی بازیکن باتجربه بسکتبال کشورمان تصمیم به خداحافظی گرفته است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، ایمان زندی بازیکن باتجربه بسکتبال کشورمان که شنیده می‌شد امسال هم همراه ذوب آهن اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر حضور خواهد داشت به یکباره تصمیم به خداحافظی گرفته است.
 
او در این باره می‌گوید: من از فصل پیش به خداحافظی ام فکر می‌کردم، اما این فصل از آنجا که تیم ذوب‌آهن سرمایه‌گذاری خوبی کرده و دوست خوبم فرزاد کوهیان هم هدایت این تیم را برعهده گرفته، دوست داشتم با پیراهن تیمی که خاطراتی فراموش نشدنی با آن دارم از بسکتبال خداحافظی کنم. این وداع برای من با شکوه بود، اما شیوع ویروس کرونا باعث شد، قید بازی در آخرین فصل را بزنم و همین حالا خداحافظی کنم.

او با تاکید بر اینکه چه از لحاظ بدنی، چه از نظر روحی آمادگی بازی در یک فصل دیگر را هم دارد، توضیح داد: من فرزندی ۲ ساله دارم و حتی یک درصد حاضر نیستم ریسک کنم و با حضور در زمین بسکتبال ضریب احتمال ابتلای خانواده‌ام را به کرونا بالا ببرم. شما وقتی در زمین بسکتبال بازی می‌کنی نه می‌توانی ماسک بزنی نه دستکش دست کنی!

زندی درباره اینکه اگر پروتکل‌های سفت و سخت بهداشتی در سوپرلیگ ایران اعمال شود آیا امکان دارد، در تصمیمش تجدیدنظر کند؟ گفت: ببینید من ۲۱ سال در لیگ ایران بازی کردم و کاملا با ظرفیت‌ها و امکانات تیم‌ها و به کل بسکتبال ایران آشنا هستم. موضوع این است که ما نمی‌توانیم پروتکل‌های تئوریک بهداشتی را به فعلیت درآوریم. ما با هواپیما و اتوبوس سفر می‌کنیم و من از شما می‌پرسم آیا می‌توانیم چندبار این وسایل نقلیه را سراسر ضدعفونی کنیم؟ آیا می‌توانیم همه هتل‌ها، سالن‌های غذاخوری و تمرین را ضدعفونی کنیم؟ شک نکنید اگر لیگ ایران برگزار شود، ۷۰ درصد منابع انسانی تیم‌ها از جمله بازیکنان، مربیان، تدارکات و دیگر عوامل به این ویروس آلوده می‌شوند!

بازیکن کهنه‌کار اصفهانی بسکتبال ایران ادامه داد: البته من مخالف برگزاری لیگ نیستم. بازیکنان و مربیان و دیگر کارکنان تیم‌ها، با درآمدشان از بسکتبال چرخ زندگی را می‌چرخانند. ضمن اینکه مقوله من هم فرق می‌کرد، چون در نهایت یک فصل دیگر می‌خواستم بازی کنم، اما تصمیم گرفتم ریسک نکنم.

او همچنین درباره احتمال حضورش در کادر فنی تیم ذوب آهن هم گفت: به یقین اگر قرار بود امسال در بسکتبال حضور داشته باشم به عنوان بازیکن قراداد می‌بستم، چون همانطور که گفتم اوضاع بدنی و روحی مطلوبی دارم، اما تصمیم خود را گرفته‌ام به امید خدا از آنجا که مدارج مربیگری را هم طی کرده‌ام، پس از یک وقفه و با بهبود وضع این بیماری در کشور به مربیگری می‌پردازم. ضمن اینکه اصولاً به تجربه در مربیگری اعتقاد دارم و به نظرم یک مربی موفق باید سابقه کار به عنوان دستیار مربیان خوب را داشته باشد.

زندی درباره بهترین لحظات زندگی حرفه‌ای اش هم گفت: اگر بخواهم از بازی‌های داخلی بگویم، قهرمانی با ذوب آهن برایم خیلی خاطره‌انگیز بود. من عرق و علاقه زیادی به این تیم دارم. در بعد ملی، اما کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی دوحه ۲۰۰۶ را بهترین خاطره‌ام می‌دانم. یادم می‌آید آن سال‌ها هجمه عجیبی علیه بسکتبال راه افتاده بود و بعضا گفته می‌شد چرا بسکتبال با مربی خارجی و کار‌هایی که برایش شده مدال نمی‌گیرد. ولی آن سال ما برنز آسیا را گرفتیم تا ضمن کسب نخستین مدال بازی‌های آسیایی، آن موفقیت به طلیعه پیروزی‌ها و قهرمانی‌های نسل طلایی بسکتبال ایران تبدیل شود.

گفتنی است ایمان زندی، بازیکن پست ۳ پیشین تیم ملی ایران، غیر از ذوب آهن در تیم‌هایی مانند، صنام تهران، بیم بابل، لوله آ اس شیراز، آینده سازان میهن اصفهان، شهرداری گرگان و شیمیدر هم توپ زده است. زندی در حالی از بسکتبال خداحافظی کرد که حدود یک ماه دیگر، ۳۹ ساله می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->